מלחמות היהודים בערד 2: ביאלסטוצקי: "הניחו לי ראש חזיר ליד הדלת"

    אבי יעקב | צילום: מאיר אלפסי 1 Comment on מלחמות היהודים בערד 2: ביאלסטוצקי: "הניחו לי ראש חזיר ליד הדלת"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלחמות ראש העיר הנבחר בערד והציבור החרדי עולות שלב.

    לפני חודשיים ניצח בבחירות לראשות העיר עו"ד ניסן בן חמו, נציג 'יש עתיד', ומאז יחסיו עם הציבור החרדי בעיר מדרדרים והולכים.

    מלחמות היהודים בערד 1: ראש העיר: "ליצמן מאיים עלי", ליצמן: "שקרים"

    במכתב רשמי שנשלח שלשום (ב') אל יו"ר ש"ס והשר לענייני הנגב והגליל אריה דרעי פונה עו"ד צבי רוזנטל "בשם מרשתי התנועה למלחמה באנטישמיות בישראל" ומתלונן על כך שכספים שעברו דרך משרדו מחולקים בצורה לא שיוויונית ומפלים את הציבור החרדי.

    במכתב מבקש רוזנטל להפסיק להעביר תקציבים לעיריית ערד עד לבדיקת הטענות.

    $RZGYHID

    אם לא די בכך הרי שרב בית הכנסת הגדול בעיר, צבי ביאלסטוצקי, שלח מכתב לרמי לוי שמתעתד לרכוש כמה סניפים של רשת 'מגה' הקורסת. אחד מהסניפים המדוברים הוא בערד ובמכתב הוא מזהיר אותו מפני המהלך.

    לדבריו "אורה לכל חברי הקהילה לא להיכנס לחנות מגה יהיו הבעלים אשר יהיו". בעיר זעמו על המכתב ואמרו כי בסניף ישנם שישים עובדים שאיבדו פרנסתם.

    IMG-20150804-WA0039

    מלבד המכתב הזה, הרי שביאלסטוצקי שלח מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו הוא מלין על עיריית ערד והעומד בראשה.

    בשיחה עם "קול חי" סיפר צבי ביאלסטוצקי כי אתמול הניחו לו ראש של חזיר ליד דלת הבית. זה לא ימנע ממני להמשיך לפעול במאבק הצודק הזה הוסיף.

    נזכיר כי הבוקר אמר ראש עיריית ערד לרדיו דרום כי "הרב צבי ביאליסטוצקי עושה נזק עצום לקהילת ערד בעיר. זה לא יסתיים רק במכתב לרמי לוי, אלא מכתבים לכל שרי הממשלה למנוע תקציבים לעיריית ערד. פוגע במישרין בעיריית ערד ובעצם, יורה ברגל של חסידות גור פה בערד(…)".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אל מערכת "קול חי",
      קראתי את מכתביו של ביאלוסטוצקי , למיניהם ואת מכתבו של עורך הדין צבי רוזנטל שהאינפורמציה שקיבל מקורה ככל הניראה באותו ביאלוסטוצקי. האם אתם יודעים מי האיש הזה? האם הדברים שנאמרו עליו ,למשל, בדיון משפטי הקרוי: "ביכלר ניצח את ביאלוסטוצקי", אשר קל לאתר אותו בגוגל, לפי שם זה, – ידועים לכם?